Firmy bez webu a s mailem „na Seznamu” nemají u klientů důvěru

Posted on

Věděli jste, že firmy, které nemají vlastní webové stránky dohledatelné na Google, vyvolávají nedůvěru? Když klienti chtějí informace a najdou jen výpis z rejstříku, hned mají pocit, že něco není v pořádku. Celý nedobrý dojem navíc dokreslí chvíle, kdy zjistí, že e-mailové spojení je přes @seznam.cz nebo přes @gmail.com. Proč?

Dnes je skutečně snadné a jednoduché mít vlastní doménu, kde máte své e-mailové schránky a tato služba stojí pár stovek korun ročně. Vlastní web můžete mít za pár tisíc na profesionální a moderní úrovni. A i kdyby měl být jen vizitkou o tom, že existujete, tato investice se velmi dobře vrací. Když web nemáte, dáváte najevo, že této oblasti nerozumíte a ani jste se jí nezaobírali, což v technicky vyspělé střední Evropě působí nepřirozeně a nedůvěryhodně.

Získejte si důvěru hned na první dojem, když jméno Vaší společnosti lidé zadají do vyhledávače. Přijdou na elegantní a funkční stránky, které dají znát, že stojíte za to. Když budou chtít poslat mail, najdou adresu s Vaší vlastní doménou a hned vědí, že jsou správně. To, že Vám maily z domény chodí na gmail už málokdo zjistí a přitom budujete SVOJI značku.

Nechejte si udělat web a nastavit e-maily. Je to jedna z nejlepších investic v podnikání, která se Vám vyplatí.

 

p1150680