Co všechno (ne)potřebujete v marketingu mít!

Posted on

Trendy a módní vlny dnešní doby zmítají firmami jako Kraken drtící pirátskou loď. Nekoncepční, roztěkané a polovičaté skákání z jednoho tématu na druhé způsobuje nekonzistentní vysílání signálu S.O.S. namísto dobré prezentace. Proto jsme pro Vás připravili jednoduchý seznam marketingových aktivit a pro koho se hodí.

Web: Ten by měl mít opravdu každý.
Video: Prodáváte službu nebo konkrétní produkt a Vaše cílová skupina je koncový zákazník. Tady je video velké usnadnění komunikace.

Facebook: Jen a pouze pokud jste trendy a moderní záležitost především pro mladší cílovou skupinu. Výrobní firmy, které mají poslední příspěvek 13. března 2014 a mají 106 lajků udělaly chybu. Nemají na facebooku co dělat.

Instagram: … totéž, co facebook.

LinkedIn: Nemusíte zakládat speciální diskusní skupinu ani platit premium účet za spousty EUR. Stačí, když vedoucí pracovníci budou mít dobrý profil se slušnou fotkou, popisem práce a názvem firmy.

RoadShow, Eventy a akce: Jo, ale… když děláte úzce profilovanou službu, jako například pece pro slévárenské firmy, takové eventy smysl nemají. Když nabízíte internetové připojení nebo prodáváte mixéry na ovoce, hurá do toho!

Vlastní  (profi) fotky: Ano! Profilovky vašich lidí, produkty, ukázka služeb, mobilní aplikace či vtipné momentky pro web a pro některé i na sociální sítě jsou vhodné pro všechny typy firem a společností.

Rozhodovací proces, co dělat a co nedělat není tak složitý. Jde cíleně o to, že potřebujete Strategii komunikace. Tedy vědět, proč, co kde a jak komunikovat, aby podpůrné nástroje prodeje, tedy marketing, měly smysl a namísto vytváření černé díry v rozpočtu na sebe uměly nejen vydělat, ale zároveň přinesly užitek.

Pokud si nevíte rady, strategii Vám nastavíme a naplánujeme všechny aktivity na rok dopředu. Stačí kliknout sem.

p1150680